Massage

Postat den: 2012-12-26 @ 21:41:56 | Allmänt | Kommentarer (1)

Igår var jag ute med Venise inför fredagens uppgift. Hon kändes fin, men tappade en sko i sista intervallen. Trots det travade hon på utan problem. Masserade igenom hela kroppen på henne idag, vilket hon verkade uppskatta. Imorgon är det min egen tur att få en omgång massage. Hoppas man inte blir allt för lelös till fredag haha. 
Mamma körde även Adino igår samtidigt med mig och Venise. Han såg fin ut han också, så nu blir det till att sätta igång med lite snabbjobb/intervaller med honom också. :)
 
Har man en stor häst och inte når att massera på en del ställen, så tar man en stol! Beprövat av den som är 160cm som har häst som är minst 173cm hög. 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Gabriella - Montéryttare

Smart där! En annan har ju inte direkt dom problemen ;)

Svar: Haha ja eller hur! Ibland önskar jag att man var längre. Men det är rätt okej att va kort också ^^
Tusse

2012-12-27 @ 18:49:56
URL: http://montebloggen.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan