Alla tränade

Postat den: 2012-11-22 @ 19:26:07 | | Kommentarer (0)

Idag har alla blivit tränade förutom lille Bro Pilen. Jag körde Valle innan jag åkte iväg till skolan, han kändes helt okej. Körde bara en lugn motionsrunda med honom. Smidde var också ut för vagn.
   När jag sedan kom hem igen så hade mamma longerat Adino, så jag borstade av Venise och longerade henne också när jag ändå var i stallet. 
    Adino hade varit mjuk och fin sa mor. Venise därmemot var lite stelare i vänster varv i volten, så det får bli lite mer mjukgörande övningar framöver med henne. 
Har ni några speciella övningar ni gör med hästarna för att få dem mjuka i sidorna?
 
 
Det var väl allt för idag :) 
En bild på Smidde från i somras. Väldigt lättlärd herre.
 

 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan