Provlopp!

Postat den: 2012-11-25 @ 12:06:00 | | Kommentarer (2)

Igår (lördag) körde jag mitt första provlopp, tillsammans med "Laxen". Det gick hur bra som helst och vi kryssade oss fram bland de andra och var 5 i mål.. Inte för att det spelar någon roll i provlopp, men kul var det! 
Så nu ska jag köra lite mer sådana lopp sen blir det en anmälning till licensen! 
Körde även Adino igår när jag kom hem från Romme och mamma körde Smidde. Det blev en motionstur och de såg fina ut båda två. 
 
Lax Erik och jag i värmningen =)

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: matilda

så kul!

Svar: Ja det var jättekul! :D
Tusse

2012-11-25 @ 13:06:15
URL: http://skogsrusset.blogg.se
Postat av: Jenny Ryman

Skoj :)

Svar: Riktigt skoj!
Tusse

2012-11-25 @ 17:56:08
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan