Länge sedan sist!

Postat den: 2013-04-18 @ 23:19:46 | Allmänt | Kommentarer (1)

Nu är det j*vligt länge sedan jag skrev nånting här. Det beror på att jag har väldigt mycket skolarbete som ska göras innan studenten, men jag ska försöka så mycket som möjligt att göra något inlägg här! 

Jag har varit iväg och ridit lite lopp här och var senaste månaden/månaderna med blandade resultat. Men man blir alltid en erfarenhet rikare, vilket jag uppskattar mycket. Kan bara tacka hästägare/tränare för förtroendet.
Har även ridit mycket banjobb senaste tiden. Vägarna här hemma börjar bli så jäkla dåliga nu, så det är bättre man åker till banan där det är bra underlag. 
 
De närmsta 4 dagarna kommer bli ganska hektiska, kval med Wakeup Little Jojo i morgon på romme, mycket fin häst! på lördag åker vi till Lindesberg på b-lopps dag med Venise och Smidde. Jag rider venise i montéloppet.. Står på 2200 för första gången, så får väl se hur det går. Smidde är jättefin här hemma, så hoppas han sköter sig! Sen ska jag också kvala ett kallblod i monté, FULLT ÖS! Och på måndag blir det till att fara till Rättvik för att rida ett lopp på Royal Superior, en ny bekantskap för min del. Men har frågat tidigare ryttare lite om hur han är och det verkar inte vara några problem. 
Så mitt montéande rullar på och det är fortfarande det bästa jag vet! Även fast man blir nervös innan lopp ;)
 
Det var väl allt för denna gång. Ha det bra så länge, och rid/kör på, för det gör jag! :)
 
Första bilden är på Glader och mig från när vi va på Hagmyren för några veckor sedan. Foto: Bettan Nilsen
Andra bilden är på Venise när vi startade på Romme och hon tok rusade halva loppet utan att jag kunde ta i henne. Men aldrig känt henne så fin, så jag hoppas hon gått framåt med det loppet! Foto: ALN Pressbild 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Gabriella - Montéryttare

Vad roligt med så många lopp och kval att se fram emot :)

Svar: Ja det är kul! Men det kommer nog kännas i benen på tisdag haha! :)
Tusse

2013-04-19 @ 09:12:07
URL: http://montebloggen.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan