Nystart

Postat den: 2013-08-19 @ 22:06:12 | | Kommentarer (1)

Hade fått en kommentar på tidigare inlägg om när rommes/Rättviks montelicens startar igång. Rommes licensutbildning startar den 26 eller 27 augusti. Jag har även anmält mig till körlicens, så det ska bli kul. Jag hoppas innerligt att folk har anmält sig till montelicensen så man kan vara med och fylla ut loppen!

Sedan vad jag använder mig av för väst - jag kommer inte ihåg vad det är för märke på den jag använder mest. Men den är liten och smidig, (lägger upp en bild på den längre ner!) annars använder jag mig av en väst som jag fick i hederspris i Travets Talanger. Lovar att visa er vad jag använder mig av i ett senare inlägg!

Tips till nya monteryttare fick jag också förfrågan om. RID SÅ MYCKET DET BARA GÅR I MONTESADEL! Och kanske lite motion och styrketräning. Men framförallt, rid helst varje/varannan dag. Behöver inte vara snabbjobb, man kan lika gärna bara ut och jogga.
Sen en annan sak, ta ingen skit och håll fötterna nere på jorden. Var ödmjuk och prata inte illa bakom någons rygg.
Det får man inga uppsittningar på.

Om ni har frågor, så fråga på :) man ska hjälpa varandra så gott det går.

För övrigt så rullar det mesta på. Har varit och ridit några lopp och fått pengar och en seger idag faktiskt. Riktigt kul :)
Men utrustningsinlägg får ni senare.
Ha det så länge!




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Nathalie

Kanon att du börjar uppdatera! Håll i det här nu ;)

Svar: Haha jag ska försöka ;)
Tusse

2013-08-20 @ 19:27:52
URL: http://nathalieling.blogspot.com
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan