Stegtyglar i ponnystorlek

Postat den: 2013-08-21 @ 22:15:24 | Allmänt | Kommentarer (0)

Det var några som frågade var jag har köpt mina stegtyglar i ponnystorlek, de är köpta på det dåvarande Aubiose i Borlänge, numera Norells hästsport. Vet ej om de finns kvar där. 
Men jag satt och kikade runt lite och insåg snabbt att det knappt går att hitta på internet.. I alla fall inte i läder. mycket dåligt..  
Det jag kunde hitta var dessa, http://grand-prix.se/globus-stegtyglar-p-1442.html . Kanske inte är lika bra? Vad vet jag. Men kanske kan vara ett alternativ om man inte hittar på några i läder. 
Ett annat tips kan ju vara att ni lämnar in era stegtyglar till någon som kan förkorta dem. 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan