Longering

Postat den: 2013-02-24 @ 13:02:41 | Allmänt | Kommentarer (0)

Har precis longerat Valle med chambon för att han ska komma ner med huvudet och jobba rätt. Tro det eller ej men det funkade! Jag har aldrig sett honom så pass avslappnad i trav som han var idag! Ska bli kul att se hur det blir efter ett par gånger.

Venise och Adino gick intervaller igår, och var superfina båda två! Dock tappade Adino en framsko mitt i allt, så det var bara åka hem och slå på den igen och sen ut igen. Men det gick bra. Han verkar i alla fall vara riktigt på gång nu. Han är verkligen jätteglad och positiv till all träning! Så trevligt med sådana hästar.
Venise ska jag försöka få upp mer styrka på innan nästa start. Mer balans behöver hon också tror jag, så det får bli lite longering på henne också.

Valle tar det lite lugnt efter passet och kikar på pappa som håller på med traktorn.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan