Resultat Romme

Postat den: 2013-01-15 @ 20:43:00 | | Kommentarer (2)

Är riktigt förvånad idag faktiskt över hur pass bra han var ändå min kille! Värmde förvånansvärt lugnt än tidigare, fick springa på i sitt tempo från början. Tror det gjorde honom gott, när man inte drar i honom. Han var faktiskt lugnare än vanligt den övriga tiden också. Så himla skönt. Det har nog gjort honom gott att vara ifrån ett tag! 

Blev en omstart eftersom det var några ekipage som var för dåligt anslutna till bilen, även där kunde jag lugnt styra ut på en gång och skritta tillbaka. När bilen sen väl släppte var han riktigt på hugget och tog spets på en gång. öppnade första 500 på en 16tid, 1000 på 19,5 (lyckades hålla nere farten bra där! ca 24 tempo i 500meter) ökade sedan igen vid varvet kvar och kändes ruggigt fin. Hela sista varvet gick omkring 17tid. Hade ledning ända till 75m kvar av loppet. Blev slagna av en bättre häst, men jag är supernöjd med min pålle! 
Nu är vi några poäng rikare och det var vårt mål! Höll även vårt mål med att vara bland de 3 främsta första starten! :)
Jag har faktiskt aldrig känt honom med sådan kämparglöd ända in i mål! 
 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: marinaginman.se

va roligt att det gick så bra! de brukar göra dom gått att va borta ett ta, min går alltid super efter vila =)

Svar: Ja superkul! :)
Tusse

2013-01-15 @ 21:10:13
URL: http://marinaginman.se/
Postat av: Anonym

Grattis! :)

Svar: Tackar :)
Tusse

2013-01-16 @ 07:49:11
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan