Blickar tillbaka på året.

Postat den: 2014-12-25 @ 00:09:59 | Allmänt | Kommentarer (0)

2014 - ett år som har varit fyllt med nya bekantskaper, fina segrar och många utmaningar. Är det inte så ett år ska se ut? Mitt år har varit helt fantastiskt. 
 
Att jag har fått köra två lopp inom V75 hade jag aldrig kunnat tro när jag tog körlicensen förra hösten. Körde mitt första lopp 20 Janauri i år, sedan dess har det bara rullat på. Tog första sulkysegern tillsammans med en otroligt underbar individ i Forever Miracle, en häst som ligger mig varmt om hjärtat. Stig One är en kille som alltid gör vad man begär av honom, man blir aldrig besviken på honom. Otroligt vilken utveckling sedan första loppet jag körde med honom. Ris Eld är också en riktig hederskille som jag har fått många fina framgångar med. Fortaleza ås är en riktig räserbrud som också har fått en speciell plats hos mig. 
Om jag ska sitta och skriva om varje häst jag ridit eller kört kommer det här inlägget aldrig att ta slut, men alla hästägare och tränare som läser detta, Ni ska veta att jag är oerhört tacksam för ert förtroende! Det är ni som har gjort mitt år till det bästa någonsin! Tack!
 
Jag har slutat dela ut tidningar på natten och istället börjat hos Joakim Elfving, där jag trivs oerhört bra. Att jobba med det man älskar är riktigt härligt. 
Blickar man tillbaka på detta år så har jag fått vara först över mål 13 gånger, tvåa 10 gånger och tre 8 gånger och har kört in näst intill en halv miljon. För mig är det helt sjukt, lilla jag, är det verkligen möjligt? Tydligen! Man ska aldrig sluta drömma. 
Vill även tacka min sponsor Anderssons Hästsport AB för allt! 
 
Ingen dröm är för stor!
Ha ett fortsatt bra år allihop så ses vi på banorna nästa år!
 
Therese Boström
 
Här kommer lite bilder från året.
 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan