Go hard or go home.

Postat den: 2012-12-03 @ 22:41:03 | Allmänt | Kommentarer (0)

Nu är det mycket som händer på samma gång! Har mycket skolarbete nu sista veckorna innan jul, så är delvis därför det är dålig uppdatering.

Men i fredags åkte jag till Romme och värmde Tumba inför hans lopp. På lördagen så var jag till Romme igen och körde ett provlopp med Laxen. Fin häst!
Efter provloppet körde jag Adino när jag kom hem. Kändes fin och väldigt positiv!
Idag har Valle och Venise pulsat i snön, vilket var väldigt givande!
En rekommendation till er med heta/stressiga hästar eftersom de då blir tvingade att jobba rätt till slut :)

Det var lite kort och gott om de senaste dagarna.



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan