GoPro

Postat den: 2012-12-19 @ 21:58:00 | Allmänt | Kommentarer (0)

Var ute med Venise idag och kände lite på henne innan anmälning. Kändes fin och sprang och klippte med öronen. Bara hoppas på att hon kommer med.
Körde även en pigg Valle på kvällen. Lite snöpulsning, rörde inte en näsborre efteråt... Bara mina armar som behöver vila.
Testade även GoPro kameran idag när jag red Venise, men har inte riktigt klurat ut hur jag ska få upp filmen här på bloggen ännu.. Så den kommer när jag har klurat ut det! Men det var riktigt bra bild i den lilla kameran, så jag är mer än nöjd med den.
 
Har för övrigt fått en uppsittning på Gillnor Star på Bergsåker nu på fredag. Första 2640 loppet jag rider, så jag hoppas det ska gå bra och att man ska kunna orka stå hela loppet. Verkar vara en fin häst i alla fall :) Var lopp 2, så är ju hemma relativt tidigt trots att det är kvällstrav!
 
Just ja! Ska tillägga att knäskydden jag köpte fungerar super mot skav på knäna. Ger även bra stöd tycker jag. Red med dem idag i intervallerna med Venise och hade montésadeln.
Kommer inte ihåg om jag har skrivit det tidigare, så gör det nu igen i om det nu skulle vara så.
 
Bjuder på en bild på Valles och min första seger & vinnartavla! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan