På väg tillbaka

Postat den: 2012-12-09 @ 21:58:37 | Allmänt | Kommentarer (0)

Då är vi nu på väg tillbaka jag och mina små pållar. Både Valle och Venise tränar på bra hemma nu. Har hittat ett lopp åt Venise nu i slutet på månaden, så det blir väl till att checka av henne inne på banan innan anmälningsdags. Men hon känns i alla fall finare än någonsin tycker jag. Har blivit lite mer tryck i damen. 
Valle har jobbat ganska mycket med dressyr samt snöpulsning på senaste tiden då jag tror att han behöver varva ner lite. Nu senast (i fredags) fick han gå galoppintervaller i snön för att springa av sig lite, vilket han tyckte var skitkul såklart. 
 
Ska även försöka rida lite mer på Smidde nu resten av året så att jag kan kvala in honom i monté i jan/feb. Bara hoppas han trivs med det. Han får ju stå på start ett bra tag till inom montén, så vi satsar på det. 
 
En pigg och nöjd Valle efter galopp i snö i fredags. Snygg stil med frambenen må jag säga...
Påväg till "rakbanan" med venise för intervaller. Var det någon som sa snö? 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan