Praktik

Postat den: 2012-12-16 @ 23:55:21 | Allmänt | Kommentarer (1)

Hittade lite gamla bilder från när jag praktiserade hos Jan Hellstedt.i våras :) Hade hand om ett par hästar som var i princip "mina passhästar" under 2 veckors tid. Cantab sisu, Midnight Hall, Midnight Over, Eketorpets Tess och Purple Hall. Så jäkla härliga hästar att hålla på med! Lärorikt att få hålla på med lite andra hästar än mina egna!
Att praktisera där, är något utav det bästa jag har gjort kan jag säga med handen på hjärtat. Fick så mycket bra tips med både hästhållning och utrustning! Fick köra samt rida himla fina hästar.
 
Fick för första gången åka till Åby och se hur snyggt de har gjort det där.
 
Fick en helt egen avdelning när vi hade hela hästbussen med oss.
 
Midnight Over och Purple Hall. 2 av "mina passhästar" 
 
Rocky Composite innan våran ridtur :) Mysig herre!
 
Midnight Hall ute och luftas :)
 
Hade även lite hand om denna snygging! Urmysig arabkille :)
 
 
 
Fina ord från teamet! Man blir lika glad varje gång man får sådana ord :) Det stärker självförtroendet ytterligare ett snäpp.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: sandra

Var också där i våras och hade praktik! Men vet inte om jag var så jätte nöjd som du! De anställda mest bara bråkade med varandra och allt var bara kaos. Var där i början på mars tror jag .

Svar: jaha! Jag var där i slutet av mars :)
Tusse

2012-12-17 @ 17:08:26
URL: http://suns3trid3rs.blogspot.com
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan