Effektiv

Postat den: 2012-11-28 @ 23:39:36 | | Kommentarer (1)

Idag har jag varit ganska effektiv! Red dressyr + motion på Valle och Smidde och longerade Adino och Venise. Så alla utom Pilen har gjort något idag. Det känns bra!
På lördag blir det till att köra provlopp igen (om vädret tillåter..)
med Laxen. Samt kanske dra med någon av mina upp till banan, vi får se. 
 
Idag kom det snö här hemma också. En hel del! Så jag hoppas den stannar nu så man kan börja träna hästarna i snön. Det vore super. 
 
Det var väl allt jag kom på för denna stunden. 
Förslag på vad jag ska skriva om?
 
Finaste Bro Pilen <3

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Susanne

Kolla den där herren har jag ju fotat en gång i tiden =) En kompis till mig har fotat både mamman och mormor dessutom!

http://www.haststam.com/raser/hast.asp?hast_id=85545

Svar: Nej men vad kul! :D Har du några fler bilder på min lille kille? :D Vore kul att se på mamman och mormorn också!
Tusse

2012-12-12 @ 10:39:41
URL: http://tantgigant.bloggplatsen.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan