På väg till Sthlm!

Postat den: 2012-11-21 @ 16:01:00 | | Kommentarer (0)

Sitter just nu i bilen påväg till min hemstad Stockholm. Ska dit på en föreläsning om hur man kommunicerar med djur. Har inga förväntningar, men det kanske är lärorikt. 
 
Red för övrigt Venise idag i ett par lugna intervaller och hon kändes jättefin. Så det är nog bara att jobba på med henne nu ett tag framöver. Såg att det fanns rätt så dåligt med lopp i hennes klass som passar henne nu på hösten.. Men något ska vi väl kunna gå ut i hoppas jag. 
Tänkte lägga upp en bild på sadeln jag rider i hemma när jag tränar. Men den kommer i ett annat inlägg!
 
Ha det bra och sköt om era hästar :)
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan