2012

Postat den: 2013-01-01 @ 22:28:16 | Allmänt | Kommentarer (0)

2012 avslutades med ett lopp på Venise. Fick en trött rygg 900kvar och kom loss 500kvar men då var resterande fält redan i ingången på sista sväng.. Så det blev långt fram. Påridna blev vi också i första sväng, så hon tappade rytmen travet för någon sekund. Men en 7e plats blev det i alla fall trots omständigheterna. Hon kändes i alla fall jättefin och jag är nöjd trots det. 
 
Är även nöjd med året som resulterade i 2 segrar, 1 andraplats och 3 tredjeplatser inkl en del pengplaceringar. Näst intill dubblet så mycket inridet också jämfört med 2011. Så tack alla hästägare jag ridit åt för att jag har fått ridit era hästar och skaffat mig mer erfarenhet. Det har varit guld värt! 
 
Jag själv har utvecklats nå enormt från det första loppet jag red 2012 till det sista loppet! Speciellt med min sits. Men jag är ännu inte där jag vill vara, men på god väg! :) Må 2013 bli ett ännu mer givande år!
 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan