Färjestad

Postat den: 2013-01-21 @ 22:36:44 | Allmänt | Kommentarer (0)

Är nu påväg hem från Färjestad. Blev en 7e plats med Kiwi efter att jag själv var lite för defensiv, skulle ryckt tussarna tidigare och jobbat lite bättre på henne. Men det var första Monte starten för henne och första gången jag satt upp på henne och ingen galopp. Något positivt! Fick bra tips från herr Hellstedt också som jag kommer att ta till mig och sträva efter :) men lite mer offensiv kunde jag varit.
Men men, är man en gröngöling så är man. Lär mig något nytt varje lopp och får mer erfarenhet!

Beundrar Hellstedt som verkligen tar sig tid att prata samt tipsa om olika saker man kan tänka på i framtida lopp. Det är bara att suga i sig så mycket kunskap som möjligt!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan