Inför tisdag

Postat den: 2013-01-13 @ 18:29:55 | Allmänt | Kommentarer (0)

Var ut med Valle idag och kände lite på honom. Lite överladdad men fin. Så nu är det bara hålla koll på tempen tills på tisdag och hoppas den är normal. Tror att han kan ha bra platschans om hans hals håller ihop. Får hoppas på hyggligt väder! Tänk vad mycket det är som måste stämma när man har halshäst.. Nåja, bara han gör ett bra lopp så är jag nöjd. 
För övrigt så är de andra vaccinerade och har tagit det lite lugnt sedan dess. Ska väl börja gå nu igen i veckan. Ingen som fått någon reaktion i alla fall så det är skönt.
Tränade igår på gymmet tillsammans med pöjken min, det gick förvånansvärt bra för att vara jag.. Körde mest armarna och lite mage samt axlar. Ingen träningsvärk i armarna men i magen! Får väl se om jag kör i morgon igen på skolans gym när man har slutat. Annars får det bli hemma.
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan