Nykomling

Postat den: 2013-06-13 @ 22:51:18 | Allmänt | Kommentarer (1)

Är tillbaka nu igen efter en period utan skrivande. Har varit mycket med student och hästarna.

Är tråkigt nog förkyld för stunden, dock på bättringsvägen. Men i morgon ska jag svinga mig upp på Alp Boris i monte-loppet på Romme om inget oväntat skulle hända. Adino ska ut och lufta benen igen. Förhoppningsvis ska han väl få utdelning för sin fina form! Så jag hoppas på att han får ett bra lopp utan störningar och allt sådant.

Har även en nykomling i gänget, Join Launcher. Fin och väldigt stor tjej som jag hoppas kan utvecklas.

Den övre bilden är Join och den sista är Valle-mannen. Den där i mitten är någon blekfis ;)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Postat av: Frida

Hej. Har några frågor, har du koll på när montelicenskursen är på Romme/rättvik? vad använder du för väst under jackan? tips för blivande montèryttare? Kan du svara i ett inlägg? vore jätte snällt :) / Frida

Svar: Absolut! Finns ett inlägg nu :)
Tusse

2013-06-26 @ 21:51:15
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan