SM och semester

Postat den: 2014-08-21 @ 13:45:21 | Allmänt | Kommentarer (0)

I söndags åkte jag till Eskilstuna igen, för att köra Stig One åt Elin Mattson. balansen var lite ändrad till denna gång och det kändes bra. I loppet hamnade vi invändigt större delen, kom ut i sista sväng och han spurtade ruskigt bra till en tredjeplats på nytt rekord 16,7! han kommer bli riktigt fin har jag på känn.

Idag är jag påväg till Bergsåker för att rida Monté SM på Lienpilen. Robert wilhelmsson tränar. Även stallkamraten Svall Conrad är ut i samma lopp med Madelene Johansson i sadeln. vi hoppas på bra chans med båda!

igår red jag banjobb på Sara Globe. Hon kändes riktigt fin i första banjobb under sadel. Gick 22,5 helt själv på ett bra vis. Siktar på kval den 5 september.

På lördag flyger jag till Italien för lite semester. Är hemma igen den 30/8.







Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan