Ny sponsor

Postat den: 2015-03-29 @ 22:18:26 | | Kommentarer (0)

Har sedan 2 veckor tillbaka ny reklam på dressen, Ica Supermarket Smedjebacken. Ett härligt gäng som valt att satsa på lilla mig. Oerhört kul och jag är så tacksam! 

Därför kommer det att bli en ny header här på bloggen framöver, när jag samlat lite nya bilder med nya dressen. 

Idag var jag till Hagmyren och red Eli Express i montéloppet. Han gjorde det riktigt bra sista varvet och vi slutade som 4a, ett hårstrå från tredjeplatsen. En riktig krigare! 
Från jobbet hade jag med mig Åhlunda Survivor, Jan Ove Olsen körde, och han fick äntligen utdelning på sin fina form! En riktigt fin 2a plats blev det. 
Så trots en dag i konstant regn, är jag riktigt nöjd! 

Ha det! 


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan