V75 Romme

Postat den: 2012-12-11 @ 20:19:23 | Allmänt | Kommentarer (0)

Ännu en dag när man fick sluta tidigare i skolan! Hann med Adino och Venise idag. Venise fick gå ett par intervaller under sadel och Adino fick en motionsrunda i snön. Hade hunnit med både Smidde och Valle idag igen om det inte vore för ett ekonomiprov jag har i morgon...
Ibland hatar man skolan.. Tur att det bara är ett halvår kvar!
Tänker försöka skaffa mig ett jobb inom travsporten sen tror jag. Känner mig mest bekväm med det. Aja, nog om det. I morgon är sista dagen på min avstägning, hur skönt som hellst! Man blir ju galen när man har kollat ut lopp åt hästarna, så får man inte rida... 
 
På lördag blir det V75 här på Romme! Ska dit och kika och äta tillsammans med familjen, samtidigt som jag ska på "Fricks Dalatalanger" och snappa upp lite tips kring media. Ska bli kul det!
 
 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Jag gör gärna bloglovinbyten.
- Inga elaka kommentarer!!! (har era IP-adresser!)


Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Tillbaka till startsidan